Pagina's

vrijdag 11 juli 2014

OOTD: Black and white


Hee!
Ik zeg eerlijk ik was al een week geleden een OOTD van plan maar of het was slecht weer of het was te warm. Alleen vandaag was het super warm + even later werd het slecht weer haha maaaar toch heb ik samen met mijn broertje even foto's gemaakt. 
De foto's stellen niet super veel voor alleen het gaat om het 'idee' hihi.








Vandaag had ik een simpele outfit met alleen maar zwart, wit en grijs tinten.

Het was deze dag super warm dus ik had die witte blouse aan zonder mouwtjes maar helaas even later begon het hard te regenen dus had ik lekker dit dunne vest aangetrokken. Ondertussen hoor ik de onweer nog op de achtergrond hier dus ben blij dat ik dat vest had aangedaan.

Vest: H&M
Blouse: H&M
Zwaluw ketting: Six
Broek: H&M
Schoenen: Converse

Liefs, Margriet Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten