Pagina's

zondag 13 juli 2014

Vakantie, 3 weken Italie

Hii!
Dit weekend ben ik mij al een beetje aan het voorbereiden op vakantie en de nacht van zondag op maandag vertrekken we heerlijk 3 weekjes naar Italie. Helaas betekent dit wel 3 weken geen blogpost waarschijnlijk.

 
Ik vind het wel jammer dat ik niet bloggen alleen ik sta 3 weken op een camping met vrij slechte wifi dus het gaat moeilijk en ik wil niks beloven.

Ik ben blij dat we op vakantie gaan ik kom op deze camping als sinds mijn 10de en vind het nog steeds erg leuk! De camping groeit echt met je leeftijd mee en dat is fijn. Dus bijvoorbeeld toen ik 10 was stond ik nog te dansen bij de minidisco, dat was voor mij het mooiste wat er was! Nu lig ik de hele dag aan het zwembad of het meer en ga ik in de avond naar een barretje om de hoek waar alle jongeren zich vesten!

Vannacht vertrekken we en daar ben ik heel erg blij mee want eerst zou ik de nacht van zaterdag op zondag vertrekken en toen de nacht van maandag op dinsdag. Maar gelukkig is er een besluit genomen en vertrekken we aanstaande nacht 'jeej'

#TBT op de camping toen ik 10 was
 
Ik kom rond begin augustus weer terug en ga dan lekker weer bloggen. Ik neem mijn camera mee dus er komt waarschijnlijk een verslag van mijn vakantie :D

3 weekjes naar het heerlijke Italie op mijn favoriete camping :) Heb er zin in !
Gaan jullie nog op vakantie?


Liefs, Margriet Follow on Bloglovin

1 opmerking:

  1. Wat jammer dat je niks zal kunnen posten!
    Je kan je artikels natuurlijk ook plannan, dit ga ik ten minste doen.

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen