Pagina's

donderdag 10 juli 2014

Schoolspullen Hema

Hii!
Ik heb al een paar weken vakantie en dan vind ik het altijd erg leuk om lekker schoolspullen te kopen voor het nieuwe schooljaar. Hema heeft altijd erg leuke en vrolijk school spullen dus ik heb daar lekker wat ingeslagen! Ik ga nu naar de 2de van mijn opleiding dus waarschijnlijk mijn een na laatste jaar.. oeh spannend.
Ik word altijd helemaal blij van de Hema spullen dus laat het jullie ook even zien!


Ja ik zeg het meteen niks matcht :p . Ik heb gewoon gekozen wat ik leuk vond en dus ik heb niet een bepaald thema in mijn spullen.. wat wel bij de Hema kan. 

Balpennen 2,50
Stationery set 1.95 
Etui 1,95

Ik heb meteen nieuwe pennen gekocht, puntenslijper, gum, potloden en een nieuw etui. Op dit moment heb ik een oud vertrapt etui met kapotte pennen erin.. dus een heel nieuwe schrijfgerei mocht wel. De pennen en puntenslijpers en zo zijn lekker vrolijk en daarbij heb ik een saai zwart etui. Maar dan zie je niet al die vlekken van inkt hihihi. 

A5 notitieboek 4,95 
Agenda 6,95

Ik heb ook een A5 notitieboek gekocht. Daar ben ik heel blij mee want ik had dit jaar een A4 maar die was echt veel veel veel te groot dus onhandig vond ik. Dit notitieboek is lekker compact dus daar ben ik blij mee!

Natuurlijk een agenda bij de Hema mag niet missen, ze zijn zo handig en ook lekker simpel. Ik hou wel van druk maar ik krabbel mijn agenda's meestal helemaal onder en daarom wil ik altijd dat het een simpele inhoudt heeft. Lijkt het niet zo snel rommelig ;) 

Ik ben erg blij met mijn aankopen en ik ben benieuwd wat dit schooljaar gaat brengen :)
                                                          

Liefs, Margriet Follow on Bloglovin

2 opmerkingen: