Pagina's

woensdag 9 juli 2014

The music tag

Heee!
Vandaag heb ik een tag voor jullie 'The music tag'. Ik ben echt muziek verslaafd zo kan het noemen van het luisteren naar muziek tot muziek maken.
Daarom leek het mij leuk om deze tag te doen!
Zelf zing ik en speel ik piano en gitaar alleen daar gaat deze tag niet over. Deze tag gaat meer over je Spotify lijst en je favo artiesten.
Op internet was deze tag veel te vinden alleen de vragen waren allemaal verschillend. Dus heb ik een selectie gemaakt van wat ik leuke vragen vond!
Ben benieuwd, let's do this.



1. Favoriete artiest op dit moment
Wat denk je.... Demi Lovato hihihi. Ze is echt voor mij een inspiratiebron en luister 24/7 haar muziek.

2. 1 band waarop je altijd terug komt
Ik heb het nooit zo met bands maar als ik echt moet kiezen is het toch altijd wel All time low haha.

3. Favoriete film soundtrack
Frozen van Demi Lovato en I see fire van Ed Sheeran. Ik vind het allebei erg mooie nummers en kan er uren naar luisteren.

4. Wat is je favoriete lied allertijden
Together van Demi Lovato ft. Jason Derulo. Het heeft zo'n lekkere beat, het is echt een heerlijk vrolijk nummer. Word er altijd blij van !!

5. Meest gênante lied op je Spotify
Twerk met als artiest Twerk it... geen idee hoe ik eraan kom alleen hij staat in mijn verjaardags afspeellijst dus zal wel als joke erop zijn gezet.

6. Top 3 meest gedraaide nummers op je Spotify
1. Let it go 
2. Give your heart a break
3. Together

7. Favoriete concert waar je bij was
Ik ben in mijn leven naar een concert van K3, Ilse de lange en Kane geweest maar eerlijk gezegt ik heb geen favoriet tussen deze 3. Ik denk toen ik nog jong was dat ik K3 had gekozen haha! Maar nu wacht ik tot Demi Lovato een eigen concert komt geven hier in Nederland en dat zal dan mijn favoriete concert worden. Maar helaas we moeten nog even wachten.. 

8. Wat was het laatste concert waar jij naar toe bent geweest
Een Ilse de Lange concert in Metropool met als gast Waylon. 

9. Favoriete quote van een songtekst
The mirror can lie
Doesn't show you what's inside
And it, it can tell you you're full of life
It's amazing what you can hide
Just by putting on a smile - Demi Lovato

Ik hoop dat jullie het leuk vonden :)
Liefs, Margriet Follow on Bloglovin

2 opmerkingen: