Pagina's

vrijdag 8 augustus 2014

Mijn vakantie, Italie 2014

Haii iedereen!

Na een week te hebben gewerkt kan ik weer even bezig zijn met mijn blog en ga ik vandaag een artikel schrijven over mijn vakantie. Zoals een paar weken geleden vertelde ik dat ik 3 weken naar Italie ging en daardoor niet kon bloggen. Even serieus ik had zo'n leuke vakantie en ik had het zo naar mijn zin!!


Maandag ochtend 14 juli om 3 uur vertrokken we richting Italie. Na dat we hele dag hadden gereden kwamen we rond 7 uur 's avonds aan bij de caravanstalling en sliepen we daar een nachtje. De volgende dag gingen we richting de camping 20 minuten van de caravan stalling vandaan. 

Onze caravan stond pal aan het meer en het was zo mooi uitzicht vooral als de zon onder ging. We hebben ook een paar keer een onweersbui meegemaakt. Dat was zo indrukwekkend als je aan het meer zat want je zag de grote mistwolk met het onweer erin gewoon voor je langs heen trekken. Waardoor de eilanden gewoon niet te zien waren in de dikke mist. En dat je ook gewoon bliksem naar beneden zag komen wat anderhalve km van je in het water/eiland insloeg. Indrukwekkend hoor!

Hier een view vanaf onze caravan



De dagen gingen snel en ik kwam al mijn eerste dag op de camping wat oude vrienden tegen. Ik ging in de avond met hun mee naar voren en leerde daar weer veel meer andere Nederlanders kennen. Het was een gezellige boel en in een korte tijd creëerde we een beetje onze eigen vriendengroep.
Ik heb met die groep dingen meegemaakt die ik niet snel zal vergeten en die te gek waren. Bijvoorbeeld dat we gingen rennen voor de politie terwijl die er niet was en dat iedereen toen vast zat in de brandnetels.. oeps. Het was erg geslaagd met hun en ik heb veel nieuwe en leuke mensen leren kennen! 

Naast dat ik zo druk was op de camping met m'n vrienden vond ik het ook wel eens leuk om een stadje te bezoeken met m'n ouders en broertje. Dat hebben we ook vaak gedaan, de ene keer ging het om even een pizza te eten, andere keer om boodschappen te doen of we gingen echt even sightseeing doen. 
Ik vind stadjes bezoeken altijd erg leuk, dan ben je er even tussen uit en kan je genieten van de Italiaanse cultuur. 

Ik heb deze vakantie Florence, Perugia, Cortona, Castelione del lago, Magione, Pienza, Siena en Montepulciano bezocht.  





Zoals jullie lezen, heb ik het erg naar mijn zin gehad en wil ik iedereen bedanken om mij deze leuke vakantie te hebben bezorgd. Nu back to normal life en binnenkort weer naar school alleen eerst nog wat weken werken. Thanks!!!




Liefs, Margriet Follow on Bloglovin

1 opmerking:

  1. Mooie foto's heb je gemaakt!
    Het lijkt me daar echt prachtig om eens op reis te gaan!

    Liefs,
    Eva ♥

    BeantwoordenVerwijderen